søndag

Søndags shopping!

Til 50 kr., kan man da ikke sige nej til disse glade farver?! Find dem her. 

Har længe kigget efter en "envelope bag", og synes denne her er alt for fed. Den koster 64 kr., og synes i skal tjekke linket ud for at se den faktiske størrelse.

Fed oversize T-shirt, der også fåes i sort. 56 kr.! Find den her.

Sød buksedragt til de varme sommeraftener - 66 kr., her!

52 kr. - find den her! Findes også i sort.

11 kr. for denne søde bandeau top. Find den her.

Denne søde kjole koster kun 68 kr., og ville være ideel til festerne her i foråret. Find den her.

Tjek linket ud, for at se denne T-shirt ordentligt. 40 kr., jeg synes den er et kig værd! 

Alle tingene er fra den samme sælger, og synes i skulle tage at tjekke den ud, for de har godt nok meget! Jeg har endnu flere ting jeg gerne vil have derfra, så det kommer der nok et oplæg om en anden gang. Der findes kun 1 størrelse af hvert stykke tøj, og det er forskelligt fra del til del, så husk at kigge målene ved de enkelte ting.


Forresten så er alle priser jeg skriver herinde med fragt, og for det meste under 80 kr., så man undgår ekstra gebyr som told.

2 kommentarer:

  1. Hej! Har lige fundet din blog, og synes at det er fedt at du deler ud af dine ebay-fund og sådan. Nu må jeg lige høre: Den hvide skjortebluse der, hvad synes du om den? Overvejer stærkt at købe den, og ville lige høre hvordan den var i kvaliteten og størrelsen? :-) Håber du svarer. Tak!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig!

      Det er jeg glad for at høre! Jeg har desværre ikke selv købt den hvide skjorte - du kan se feedback på de ting jeg har købt i indlægget My Opinion :)

      Knus!

      Slet